Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 147 гори масло ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Това, че имаш 14.6 компресия значи че имаш масло в цилиндъра. То няма от къде да дойде толкова много ако е от картера, че да ти направи такава компресия. Пробвай първо с гумичките. Още повече, че само сутрин изпушва.

    Също обаче не е задължително и че щом има компресия масления сегмент да не е спекъл. Стария и ефикасен метод с газ за горене може да помогне ако това ти е проблема.

    И все пак ако отваряш мотора сменяй на ред
    Добре де майсторе как реши че са само гумички? 10000% ще са сегменти много хора минахме през тоя път.Аз лично масло не съм горил ама компресия нямаше.Но масленият сегмент беше тръгнал.

    Лично към KaloianIvanov ако смяташ да я караш колата отваряй мотора.Ако не на пазара да се продава.... и да идва следващата.Ремонта няма да е кой знае какво зависи колко ще те приберат за труд.Сегментите са 200лв,биелни лагери 80лв,основни лагери 120,ремонт глава 130лв.тва е на първо време.Като цяло части 800лв всичко и вече труд............А и накрая хвани смени марката на маслото......
    Last edited by Васил Петров; d.m.y г., 22:51.
    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
    ех.. Малкото КуВе
    sigpic

    Comment


    • #32
      Да бе, вие и за мойта кола така викахте да сменям сегменти ама найсе. Смених пак гумичките и спря да го пипа. Преди да ги сменя и аз имах такава компресия.

      Кво го бърка ако намери някой да ги смени без да сваля глава? Или дай вие като сте дали пари за ремонт и всички трябва да ги дадат Ми ако няма? Вие в София 1000 лв. ако ги нямате за нищо някои хора в провинцията работят 2 месеца за тях.
      Last edited by oem; d.m.y г., 22:59.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Да бе, вие и за мойта кола така викахте да сменям сегменти ама найсе. Смених пак гумичките и спря да го пипа. Преди да ги сменя и аз имах такава компресия.
        Еиии само да не сам познал на 100% то батка и мойта кола на 10к доливах не повече от 100-150гр ама компресия на 3-цилиндър нямаше......... Покарай но и да почне да ти гори няма да си кажеш.А за твойте гимички парвите тея дедо ги бяха слагали....... да не споменавам......... нормално да гори дори и 3литра.И пак казвам няма смисъл да се набива момчето за гумички.Даже аз ще му подаря едни ама ако не спре да харчи масло Ники теб ще те ......... целуваме
        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
        ех.. Малкото КуВе
        sigpic

        Comment


        • #34
          И защо пък мислиш, че няма да си кажа? И аз не съм казал йок 100% гумички. Просто тва е по-евтиния вариант да пробва. Защото нито си виждал колата му, нито знаеш кой какво е бутал по нея. Човека търси помощ и съвет. Много ясно, че като направи основен ще стане. Просто е излишно да го съветвате нещо което е ясно. Разбираш ли?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            И защо пък мислиш, че няма да си кажа? И аз не съм казал йок 100% гумички. Просто тва е по-евтиния вариант да пробва. Защото нито си виждал колата му, нито знаеш кой какво е бутал по нея. Човека търси помощ и съвет. Много ясно, че като направи основен ще стане. Просто е излишно да го съветвате нещо което е ясно. Разбираш ли?
            Аз го разбирам напълно момчето..........Но тва да харичи толкова от гумички няма как да стане тва не е 8в да смениш гумички и газ.16в си иска своето.......


            То като цяло всичките хвърляме боб в момента какво е на колата.......

            Само незнам от каде е момчето иначе да го насочим към сервизи в които да отиде...
            Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
            ех.. Малкото КуВе
            sigpic

            Comment


            • #36
              сутринта , излязох , запалих я форсирах я няколко пъти отзад само пара и си мирише на бензин .
              на един приятел корсата му гори мн по-малко от моята АР , но след него си е пущек и си мирище на масло яко .
              а като я кача на канала не се вижда отникаде да е капало масло

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщение
                сутринта , излязох , запалих я форсирах я няколко пъти отзад само пара и си мирише на бензин .
                на един приятел корсата му гори мн по-малко от моята АР , но след него си е пущек и си мирище на масло яко .
                а като я кача на канала не се вижда отникаде да е капало масло

                Не на студена, излез по карай я и я загрей добре, тогава спри и я форсирай и я гледай, на студена трудно ще го гори масло
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #38
                  на топла сум я пробвал мн пъти . понамирисваше преди да го чистя сепаратора сега няма такова нещо

                  Comment


                  • #39
                    Едно разјасненије ке ве молам.
                    ас мисла че маслениа сегмент има за задача да си направи маслен филм по цилиндера, а 2-рија и 1-виа сегмент требва да почистат маслото когато бутилото идва на долу, ако маслото остава след това тога ва са отишли 2 и 1 сегмент.
                    ???????????
                    Alfa 156 1.6 T.S 16V 98г.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от slavco_156 Покажи съобщение
                      Едно разјасненије ке ве молам.
                      ас мисла че маслениа сегмент има за задача да си направи маслен филм по цилиндера, а 2-рија и 1-виа сегмент требва да почистат маслото когато бутилото идва на долу, ако маслото остава след това тога ва са отишли 2 и 1 сегмент.
                      ???????????
                      Не у грешка си Масления не маже другото му име е "маслообиращ''
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        здр !
                        след като изкарах двата маркуча от сепаратора и ги пуснах надоло , а преди дросела и след него ги съединих , стигнах до заключението , че не го гори а го духа отгоре при сепаратора от изходите . духа и от двата и смуче от капачката като я отвъртя .
                        немога да разбера какво става , поне ДВГ-то не е за ремон . но недоумявам в какво ще е проблема . да взема да го разглобя тоз сепаратор и да го изчистя че прядния път само с паросруйка го мих .
                        идеи ???пък ще пием бири

                        Comment


                        • #42
                          Вземи го изчисти тоя сепаратор, няма да навреди. Моят опит е накратко е следния. Взех колата на 66к км. преди близо 5 години. (Пробегът е реален). За 5к км. долях над 1 литър Селения 20 К и се втрещих как може ТС на тия километри да не изкарва от смяна до смяна. Смених маслото веднага и разходът понамаля. После пак на 10 к + добавка за изчистване - намаля осезаемо. Сега след 70 к км. харчи някакви грамове на 10 к км. Нищо не съм отварял, даже и сепаратора не съм чистил. Просто маслото каквото си изчисти, но до 10к км. и смяна. Сега съм с Туринг 5в50.
                          П. С. Предният собственик беше сменил маслото 3 пъти за тия 66к км. и 5 години.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #43
                            Егати лапешките подхвърляния,
                            Колегата да почне по стандарта - от най-лекото/ефтинко нагоре .
                            Разбиращ майстор = Масълце, сепаратор и тогава да отхлупва - що го плъзгате направо на черешата все едно карате гоуфове и ви е яд на всички
                            А в тоя ред на мисли като му чета болката може и от една промивка сериозна да има нужда .
                            AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                            Comment

                            Working...
                            X